20 Ogos 2017

Kenal Tapi Tak Kenal



aku ada 1,640 kawan di Facebook dan 1,222 followers di Instagram serta 257 follower di blog aku. Tapi dalam ramai-ramai ni, siapa yang kenal aku atau dalaam erti kata lain, pernah berjumpa dengan aku secara depan-depan?

Aku rasa mungkin separuh dari rakan Facebook dan follower blog serta instagram aku ja yang pernah jumpa aku secara berdepan. Bertentang mata ke mata dan berbuak dengan aku. Separuh yang lain, aku rasa setakat kenal di sosial media. Yang bagusnya, ada antara yang aku tak pernah jumpa, bila di sosial media sembang macam dah lama kenal dan jumpa depan-depan. Tapi hakikatnya, tak pernah jumpa pun. Ada dua tiga orang rakan di Facebook memang rancak berbalas komen macam dah lama kenal. Masuk air sama macam aku.

Aku tak dapat bayangkan kalau ada rezeki untuk berjumpa, mesti lagi kecoh bila menyembang...kepada kawan-kawan yang tak pernah berjumpa, sabarlah, ada rezeki kita menyembang depan-depan dan aku harap, korang bertabahlah untuk layan kerenah aku sebab aku cakap susah nak berhenti ..

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...