16 Jun 2017

Nasi Mamak Sedap Di Damansara


Adoiii...susah betul jadi aku ni yang suka makanan kampung dan mamak. Nak mencari makanan kampung dan mamak yang sedap dekst area Damansara ni cukup susah. Kalau makanan kampung aku boleh terima lagi la sebab kedai-kedai kat kawasan tempat kerja aku masih ada jual nasi campur ala kampung. Tapi kalau nasi mamak, tepuk dahi aku. Satu pun tak menepati citarasa aku.

Dekat kawasan tempat kerja aku, ada tiga kedai mamak dan boleh tahan jugak la pelanggan yang datang. Tapi bila aku cuba, aduhhh...tak menepati citarasa aku. Kari cair, kari tak sedap, ayam goreng tak menarik, lauk-lauk mamak pun kurang menyelerakan walaupun aku tengok masa tengah lapar. 

Nasib la ada satu yang boleh tahan la rasanya walaupun tak sesedap yang aku selalu makan dekat Ipoh ni. So, kalau aku teringin sangat makan nasi mamak, itu la pilihan kedai mamak yang aku selalu pergi. Hahahaha... nak buat macam mana kan? Orang utara ni memang tak boleh lari dari nasi mamak. Hahaha...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...