28 Jun 2017

Cerita Di Sebalik Aidilfitri 2017

Assalamualaikum... SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN kepada semua yang sudi membaca blog picisan aku ni. Heheheh... tahun ni dah masuk tahun ketiga aku memberi duit raya kepada mak abah dan anak-anak buah aku..  dan untuk tahun ni jugak, aku cuma balik satu kampung ja, tak ada kampung mertua lagi. Eihh...hahahah..insya Allah tahun depan kot.. kalau bukan tahun depan mungkin tahun depan sekali lagi, atau lagi sekali punya tahun depan..hahahaha...



Aku masih beraya sendirian tahun ni. Eihh...masih beraya dengan keluarga. Calon isteri pun tak ada lagi, so beraya sebagai orang bujang puas-puas dulu. Nanti dah kahwin, kena bergaduh pulak dengan biji nak balik beraya kampung mana kan...

Aku pun tak tahu nak cerita apa lagi, masih dalam mood raya, so nak menulis pun bengong-bengong lagi. Tak ada story-line. Hahahaha...main hentam je ni tulis.


Ok tahun ni jugak, aku pulang beraya dengan kereta sendiri, hehehehe.. kereta raya la kiranya. Ngam keluar tiga hari sebelum raya. Itu pun jenuh aku push salesperson tu ejas kan jugak kereta aku sebelum raya. Kereta apa? Alaaa..kereta biasa ja pun.. masih kereta bertayar empat. Itu je la kot cerita aku... cerita raya yang lain, ermmm...macam biasa la, ziarah semua sedara-mara kat kampung, makan ketupat rendang semua, ushar anak dara orang, eihh...itu sikit je aku usharrr...hahahahaha....


Ok la...tak terlambat lagi sebenarnya aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin kepada semua rakan-rakan di Facebook, Twitter, Instagram dan pembaca blog aku , kepada rakan-rakan sekolah, Universiti dan lain-lain lagi andai ada tersilap tuturkata, terkasar tingkah laku dan sebagainya.

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...