19 Mei 2017

Normalkah Selalu Sakit Kepala?

Kebelakangan ni, aku senang sangat sakit kepala. Terutama waktu siang dan tengah hari. Bahagian sakit kepala yang aku alami, sebelah kanan dari belakang hingga ke depan. Aku tak tahu apa puncanya.

Mulanya aku ingatkan disebabkan minyak wangi aku yang agak kuat baunya (bagi aku). Sebab, bila malam, lepas aku mandi, rasa sakit kepala tu dah kurang atau hilang. Tapi aku rasa macam tak mungkin jugak, sebab masa mula-mula aku dapat minyak wangi tu, aku pakai ok ja, macam tak ada kesan apa sangat. 

Lepas tu, aku fikir mungkin sebab migrain biasa ja. Dua tiga hari lepas tu mungkin akan hilang. Tapi masalahnya, bila dah hampir setiap hari sakit kepala, aku tak rasa itu normal atau migrain biasa. Mungkin ada sebab lain. 

Tekanan? Maybe...sebab seminggu dua ni, ada banyak sikit kerjanyang aku kena handle dan kena buat cepat, jadi itu mungkin salah satu punca. Nak kata darah tinggi? Aku harap bukanlah... takut jugak aku fikir. 

Atau, adakah normal bila seseorang itu selalu sakit kepala? Hermmm...

1 ulasan:

Sue Izza berkata...

selalukan mandi siram kaki dulu dan tepuk2 kepala bagi sejuk sikit,banyakkan minum air cuaca panas sekarang

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...