01 April 2017

Tahniah Azwan Shahmi Dan Pasangan



Alhamdulillah... Tahniah Azwan Shahmi dan pasangan, Saadah yang telah selamat mendirikan rumah tangga awal Mac hari tu dan majlis sambut menantu yang diadakan hari ni di Ipoh.

Kebetulan aku nak ke KL hari ni, aku singgah la ke kenduri Wan di Ipoh sebelum aku bermastautin di Damansara entah untuk berapa lama. Hehehe...



Mulanya aku nak gerak ke KL selepas majlis, tapi disebabkan bila dah jumpa dengan member-member MPMP, menyembang lama sampai la hujan ke petangnya. Akibatnya, aku terpaksa tangguhkan perjalanan aku ke Damansara pada Ahad. Iya la, aku nak merempit... Merempit tengah hujan karang, tak seronk pulak. Jadi tunda la sehari. Nasib la ada rumah kawan aku untuk bermalam... Hehehe...

Kepada Wan dan pasangan, ak doakan semoga rumahtangga yang dibina kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan dikurniakan anak-anak yang soleh dan solehah... Amin...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...