18 April 2017

Dah Letak Jawatan

2014
Atas ni gambar tiga tahun lepas masa aku dan yang lain dilantik menjadi ahli Majlis Perundingan Mahasiswa Perak (MPMP) yang mewakili persatuan anak Perak di IPT masing-masing. Dan aku dah tentu mewakili UiTM... Kiranya dari aku diploma di UiTM Pulau Pinang sampailah ke degree di UiTM Shah Alam, aku aktif la dalam altiviti mahasiswa.

Masa batch aku, ada 20 IPT yang termasuk dalam MPMP dan Alhamdulillah, semuanya kekal sampai sekarang. Bah kan, ak dah anggap dorang macam keluarga aku sendiri... Antara IPT yang menjadi ahli MPMP masa batch aku ialah UniMAP, UUM, USM, UTP, IPG Ipoh, UPSI, Cosmopoint, UKM, UTHM, UTM, UiTM, UIAM, UMT, UNIMAS, UtEM, UM, USAS (KUISAS), PUO, UniKL dan UPM.


Macam- macam aktiviti yang kami dah buat walaupun ada beberapa aktiviti yang dirancang tak berjaya dilaksanakan. Tapi aku rasa lebih banyak yang dijalankan berbanding yang tak jadi.

Dan hari ni, kami melepaskan jawatan secara rasminya di hadapan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir sebagaimana masa kami menerima jawatan yang sama tiga tahun lepas.


Kepada semua pihak yang membantu MPMP Batch 2.0 dalam menjayakan program-program kami sebelum ni, terima kasih kami ucapkan... Kepada adik-adik MPMP 3.0, teruskan usaha korang dan semoga perancangan korang akan berjaya dilaksana tanpa ada gangguan dan berjalan dengan lancar...
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...