13 Mac 2017

Suasana Kampung Pun Cantik



Memandangkan aku di kampung sekarang, petang-petang bila tak ada buat apa, aku meronda ja la di kawasan belakang rumah aku... Kebetulan cuaca petang ni cantik... Hujan pun tidak, panas sangat pun tidak...



Jadi sementara tunggu waktu maghrib tu, aku meronda la belakang rumah aku.. Mulanya cadang nak ambil gambar pemandangan ja... Tapi disebabkan aku rasa agak lama aku tak letak muka aku di laman sosial, better aku bergambar kot... Nak selfie kang, kantoi pulak... Jadi aku set timer ja la...hahahaha...



Aku jadikan buah kelapa dan selipar buruk sebagai stand untuk aku letakkan fon aku... Hahahahah...aku gunakan apa yang boleh digunakan la..nasib bagi aku, gambar aku tu cantik... Ala-ala silhouette gitu...hahahah...



Paling penting...aku nampak kurus...ok bai....


posted from Bloggeroid

1 ulasan:

Akif Imtiyaz berkata...

Cantik gambar..hahha selipar buruk ngan buah kelapa pon ok gak Fir..

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...