17 Februari 2017

Makanan Yang Selalu Di Order Di Kedai Mamak



Selalunya bila budak-budak lelaki melepak, kedai mamak akan menjadi pilihan. Betul atau tidak? Jadi bila dah melepak, makanan apa yang selalu korang order sambil korang membuang masa berbual kosong dan bergosip.

Aku cuba tanyakan kawan-kawan aku di Facebook. Kebanyakannya boleh dikatakan menu yang mudah. Mee goreng mamak, naan tandoori, roti canai banjir dan sebagainya. Tak lupa jugak, password wifi pun selalu di order walaupun ianya bukan makanan. Hahahaha....







sama macam aku la.. Selalunya bila melepak dengan kawan-kawan aku lepas waktu kerja, makanan tu jugak yang aku order. Sebab tak tahu nak makan apa. Kalau aku lapar sangat, aku akan ambil nasi campur. Tapi tengok kedai mamak la. Kadang-kadang aku makan jugak kalau dah lapar gila...heheheh...

So korang kalau lepak mamak, korang akan order apa?
posted from Bloggeroid

2 ulasan:

Seorang Syed berkata...

Selalu order roti canai / telur je. Sebab nak melepak je kan so makan yg ringan cukup dah hehe.

Nadia Nurul berkata...

teh tarik..roti canai...marvelous oii

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...