31 Januari 2017

Tak suka jadi yang terakhir



Kalau dalam group Whatsapp, aku tak suka jadi yang terakhir dalam text mesej. Tak tahu kenapa... rasa macam krik-krik ja. Tambah lagi kalau tengah rancak menyembang ramai-ramai, kemudian aku taip lepas tu takde siapa yang reply... aku akan rasa macam...

'Aku salah taip ke?'

Lepas tu aku akan scroll balik mesej-mesej sebelum tu. Kot la aku ada cakap sesuatu yang sensitif atau tak sepatutnya... hahahaa... pelik kan aku? Kalau jadi macam tu, selalunya aku akan letak emoticon. Baru rasa macam lega sikit...hahaha

Tapi lain kalau tengah berbincang benda yang serius, aku ok ja kalau jadi yang terakhir. Aku akan tulis 'TQ' sebagai penamat perbualan dalam group Whatsapp...

Korang pernah tak rasa macam apa yang aku rasa? Ke aku sorang ja rasa macam tu?

1 ulasan:

Emarieys berkata...

pernah..macam rasa terpinggir jer...hehehe

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...