07 Januari 2017

Rawat Resdung Dengan Asmak Herbs



Masalah resdung ni, semua orang ada...sama ada teruk atau tak... Macam aku, nak kata teruk tu tak juga, nak kata tak teruk pun tak jugak... Sederhana la... Tapi bila aku mengemas rumah, atau tiap pagi lepas bangun tidur...haaaa...ambik kau...bersin panjang memang tak aci berhenti...

Antara tanda-tanda lain korang ni ada masalah penyakit resdung yang agak teruk macam ni..

  • Sering mengalami hidung tersumbat
  • Mempunyai lendir dari hidung dan tekak
  • Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata
  • Sakit tekak berpanjangan dan berulang
  • Gejala alahan hidung seperti kerap bersin dan gatal hidung terutamanya pada waktu pagi
  • Mengalami jerawat dimuka dan badan
  • Kulit kepala berkelumumur, gatal dan rambut gugur
  • Sering berasa sakit kepala, pening dan migrain
  • Demam atau rasa tidak sedap badan yg berpanjangan

Korang ada tanda-tanda tu? Kalau tak rawat resdung yang serius tu, akan bagi kesan dekat kesihatan jugak... Antara kesannya :

•Jangkitan nanah dikawasan sekeliling mata
•Jangkitan otak
•Sakit tekak yg kronik
•Jangkitan tulang muka
•Menerukkan keadaan ASMA
•Berdengkur secara kronik
•Menyebabkan jangkitan telinga dan tonsil
•Alahan hidung
•Selsema biasa yg melarat

Dulu masa aku belajar, setiap kali balik ke kampung, aku selalu pergi buang resdung di pusat kecantikan tempat sepupu aku bekerja. Setiap kali pergi, satu jam dah tentu dah habiskan masa kat situ sebab selalunya aku buat facial sekali. Tapi sekarang bila dah kerja, tak sempat nak buat. Kalau balik kampung, malas nak pergi... Hahahaha... Terfikir jugak aku nak cari ubat-ubat resdung ni...

Kebetulan baru-baru ni, aku diperkenalkan dengan Ubat Resdung Asmak Herbs oleh kawan aku.. Jadi disebabkan aku rasa malas nak pergi buang resdung di tempat sepupu aku tu, tak salah rasanya aku cuba...



Mesti korang nak tahu, berkesan ke Asmak Herbs ni? Ok...sebelum aku cerita pengalamann aku guna ubat resdung ni, meh sini aku nak cerita tentang Asmak Herbs ni dulu...

- Diperbuat dari herba terpilih yang diproses sendiri dari awal sehingga akhir dengan prosedur yang ketat,bersih dan suci.

- Bebas dari bahan kimia berbahaya dan kandungannya semulajadi 100%

-Menggunakan kapsul halagel

-Melegakan resdung seawal 3-14 hari bergantung kepada tahap resdung.

- Makan bila perlu sahaja,apabila dah semakin baik,boleh hentikan pengambilan.
-Dihasilkan dari kilang bertaraf GMP dan Halal

-Mendapat MAL dari KKM sejak tahun 1997 lagi,tetapi disebabkan proses menukar nama dan hakmilik, Asmak Herbs kini dalam proses mendapatkan kelulusan semula.

-Sesuai untuk semua dan dari umur 3 tahun dan ke atas (KECUALI IBU MENGANDUNG)

-Tidak perlu rawatan yang melecehkan, membuang masa dan kos tinggi.

- Juga berkesan untuk mereka yang ada masalah pernafasan termasuk asma kerana ia akan membantu melegakan(Resdung dan asma saling berkaitan tanpa anda sedari)

-Ianya diramuankan dari herba-herba terpilih, antaranya;
•AKAR MENGKUNYIT
•AKAR SERAPAT
•LADA SULAH



Aku sendiri dah makan ubat resdung Asmak Herbs ni berkesan dan kesannya aku boleh dapat rasa sendiri dalam tempoh 48 jam. Hidung aku dah rasa 'ringan' dan tak tersumbat. Bangun pagi dah tak bersin dan berair. Jujur ni, bukan auta... Hahahaha... Sebab selalunya, setiap kali lepas mandi, aku akan bersin yang memang tak 'hengat' punya...

Masa hari pertama aku makan ubat ni, bila tak bersin, aku rasa macam tak 'sempurna' pulak pagi aku... Iya la, selalu tiap-tiap pagi akan bersin, tapi bila makan ubat resdung ni dan tak bersin.. Macam pelik... Tapi, itu satu tanda yang bagus... Kan?

Masuk hari kedua, memang aku rasa lega gila... Tak rasa hidung ni gatal-gatal atau rasa tersumbat... Memang 'clean' la senang cakap...



Jadi, bagi korang yang ada masalah resdung yang teruk tu, aku cadangkan korang cuba Ubat Resdung Asmak Herbs ni... InsyaAllah, berkesan untuk atasi masalah resdung korang tu... Nak beli?

Kalau korang berminat nak mencuba pil resdung ini,boleh ke link di bawah atau hubungi terus :

Asmak Herbs
Hotline HQ : 019 – 970 8897
Facebook Page : Ubat Resdung Herba

Eihh..jap...ada lagi... Kalau korang beli sekarang, ada promosi tau iaitu sebotol
ASMAK HERBS berharga RM39 (Harga biasa RM46) dan pos adalah percuma....

Dengan kos RM39 ni, korang dapat;
- 1 BOTOL ASMAK HERBS (30 kapsul)
- PERCUMA POS LAJU
-PANDUAN CARA MAKAN
- PERKHIDMATAN SELEPAS JUALAN

Untuk OFFER INI SAHAJA atau offer ini DI TUTUP lebih awal jika STOK SOLD OUT.
VERY, VERY LIMITED ! lepas ni harga akan di naikkan kembali kepada asal.

3 ulasan:

Saidila Abdul Rahman berkata...

boleh cuba nih ...

Shiqeen Sattar berkata...

Terbaikkkk... bagus kan produk ni!

FikaKhamis berkata...

Thanks for the info, saya akan cuba nnti!

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...