03 Januari 2017

Malam Media Perak 2016



1 Januari 2017 untuk aku pada tahun ni dimulakan dengan Malam Media Perak 2016 yang diadakan di Casuarina@Meru. Malam media ni dihadiri oleh Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir dan isteri dengan beberapa lagi tetamu kehormat yang lain. Meriah jugak la dengan tema Glam and Glitz yang mana semua media berpakaian red carpet gittew...

Aktiviti macam biasa. Nyanyian, ucapan perasmian dan cabutan bertuah... (aku tak bertuah pun malam tu)...hahahaha...

Elok je masuk dalam dewan, terus aku kena tarik dengan member aku untuk on air bagi radio Chill FM... Adeihhh..dah la tak ready apa...hahahaha...

Pakaian aku?hermm... Tak ikut tema sangat la... Semuanya mendadak ja buat... Malas nak fikir tambah lagi, takda idea sangat... Malas nak over-over sangat kan...hahahaha...







Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...