05 Januari 2017

Bila Tak Ada Topik



Bila aku ada semangat sikit untuk update blog, aku jadi blur sebab tak ada idea nak update tentang apa... Tak tahu nak cerita tentang topik apa.. Nak cerita kehidupan seharian, adeihhh...tak ada benda baru pun... Perkara yang sama aku buat tiap-tiap hari. Jadi tak tahu nak cari 'angle' apa supaya aku boleh update blog.

Tapi kan, bila aku tak ada mood nak update blog... Haaaa...masa tu la banyak idea mencurah-curah ke ladang gandum untuk update blog. Banyak benda aku boleh buat dan fikir untuk update blog. Tambah lagi masa nak tidur, lagi banyak benda aku boleh update blog... Tapi disebabkan malas nak update blog, jadi aku biarkan ja la idea dan topik tu terkubur...

Bayangkan, bila dah banyak idea nak update blog tu, nak tulis draf pun malas. Ye la...at least bila ada draf, esoknya tu boleh la aku kembangkan idea nak menulis tu...

Tapi bila esoknya ada mood nak tulis di blog, terus hilang idea-idea yang malam sebelum tu... Habis tu macam mana blog ni nak 'hidup' setiap hari? Adeihhh... Tension betul...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...