17 Januari 2017

Aku jarang komen di Facebook



kalau korang perasan, aku sangat-sangat jarang komen di Facebook kawan-kawan. Atau kalau aku komen pun, status atau gambar yang dah dua tiga jam dorang up di Facebook. Kenapa? Aku tak suka bergaul ke? Atau aku memang malas nak mengomen?

Sebabnya, aku rimas bila ada notification yang naik selepas aku komen tu. Maksudnya, lepas aku komen, ada orang lain pulak komen di gambar atau status kawan aku tu. Jadi akan naik notification aku. Hahaha..aku rasa rimas. Memang boleh turn off notification, tapi aku rasa macam itu satu yang renyah pulak...hahaha...boleh macam tu?

Tapi bukannya selalu aku tak komen. Kalau aku tak busy, aku akan komen jugak. Tengok pada status atau gambar yang di up kan di Facebook. Kalau setakat yang biasa-biasa tu, aku malas komen, nak like pun malas. Tapi kalau status atau gambar tu menarik perhatian aku, aku akan komen atau sekurang-kurangnya aku akan sumbangkan 1 like. Hahahaha...

1 ulasan:

Rozita Abdul Rahman berkata...

takpe firr.. bukan tanda hilang kwn pun kan?

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...