25 Disember 2016

Status FB Aku Disalah Anggap



Tak sangka pulak aku status-status di FB aku diperhatikan orang dan ada yang beranggapan status-status tu tentang apa yang aku lalui sehari-harian. Hahahaa. Terutamanya bab cinta-cinta ni. Mulanya aku tak sedar pun, tapi bila ada dua-tiga orang tegur aku, baru aku tersedar... Banyak juga status-status FB aku tentang cinta. Kononnya la...

Puncanya bila ada yang tanya bila aku nak kahwin, aku 'berkawan' dengan siapa, siapa girlfriend aku sekarang disebabkan oleh status di Facebook aku yang kadang-kadang macam orang tengah bahagia, orang tengah frust dan sebagainya..hahahaha... Bila aku cakap aku masih single dan available, dorang tak percaya sebab status-status FB aku tu... Adeihh..garu kepala aku nak menjawab.

To be honest, status-status tu tak bermaksud aku tengah bahagia dengan girlfriend aku, aku bergaduh dengan girlfriend or what so ever sebabnya, aku memang tak bercinta dengan sesiapa pun. Status-status tu dibuat dengan spontan apa yang ada dalam fikiran aku dan kadang-kadang 'hasil' daripada luahan masalah percintaan kawan-kawan aku.

Tapi mungkin disebabkan status-status aku tu jugak, tak ada orang yang nak kat aku? Muahahaha... Dorang ingat aku ni dah ada yang punya. Lagi pun, FB aku tak private, semua orang boleh baca. Jadi, mungkin sebab tu ada yang anggap aku ni dah berpunya sedangkan hakikatnya? Hahahaha...

1 ulasan:

Noor Maizan berkata...

Samalah, saya pun sejenis yang suka share quotes dan kata kata yang sedap dan ikut suka hati je tapi orang lain yang selalu amik serius, hahahaha. sabo jelah.

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...