14 Disember 2016

Berangan Sebelum Tidur



Aku rasa sejak aku diploma kot...setiap kali nak tidur, aku kena berangan dulu sebelum aku tidur sampailah aku tertidur. Dah jadi kebiasaan. Aku tak pasti sama ada semua orang macam aku atau tak, tapi yang pasti, setiap malam aku hadapi. Penat macam mana pun, aku akan berangan dulu.

Kalau tak berangan pun, aku akan fikirkan masalah yang sepatutnya bukan masalah. Kau rasa?hahahaha... Dah jadi kebiasaan aku. Kalau aku tak berangan, aku tak tahu la macam mana aku boleb tertidur. Sebab memang dah jadi habit aku untuk berangan.

Yang bestnya, kadang-kadang apa yang aku berangan tu boleh bersambung pulak ke alam mimpi. Pelik tak? Siap ada ending lagi. Kalau tak ada ending, esok tu aku akan sambung angan-angan aku tu supaya aku dapat cipta satu ending yang sempurna. Cewahh...

Tapi apa yang selalu aku angankan? Jeng jeng jeng... Adalah...takkan nak bagi tahu kan... Tapi normal la..selalunya tentang kehidupan aku di masa akan datang. Ada rumah, anak-anak, kerja yang best, jadi ahli politik dan tak terkecuali, kahwin. Ehh...bye...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...