19 November 2016

Tak Ada 'Life' Langsung!



Jujur aku cakap, aku memang tak ada life yang menyeronokkan. Pergi kerja, balik kerja. Itu ja kehidupan aku seharian. Nak keluar enjoy macam orang bujang lain, itu bukan aku la.

Kalau aku keluar melepak pun, bila ada geng nak melepak. Kalau tak, cuma terperap saja la dalam bilik. Tengok movie kat laptop? Memang jarang sebab nak download movie pun aku malas. Hahahaha...

Kadang-kadang aku rasa hidup aku ni membosankan. Aku ulang buat benda yang sama setiap hari. Hahaha... untung betul siapa yang kahwin dengan aku nanti sebab aku bukan jenis kaki lepak. Hahahaah... jadi aku banyak masa dengan anak bini nanti...

Tapi masalahnya, aku nak kahwin dengan siapa?

3 ulasan:

Jueliza Jamani berkata...

dah lama tak g ikea ni

Reen Johari berkata...

Ni berblogging ada.. Reen tgk kerap juga update blog.

www.reenri.com

Mila Ahmad berkata...

mesti FMR banyak simpan duit kan ? kan? sebab xde buat benda yang keluarkan duit hahaha...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...