11 Oktober 2016

Puas Makan Lauk Kampung


Ada orang suka kalau makan tengah hari dengan makan makanan ringan atau western food... tapi bagi aku, aku lebih suka makan makanan kampung. Kadang-kadang kat Ipoh tu, aku dah tak tahu nak makan apa... selalu sangat ambil lauk yang sama...

Tapi berbeza bila aku ada di kampung. Aku yang set kan nak makan apa...hahahaha... selalunya aku sendiri yang akan ke pasar untuk beli lauk. Hari ni aku beli pucuk paku, kerang, ikan kering, dan dua tiga barang lagi untuk makan tengah hari. Maka jadilah menu hari ni..



Bertambah jugak la makan. Kat Ipoh nak mencari ni, memang susah nak jumpa.. tunggu balik kampung ja la jawabnya...

1 ulasan:

YieN berkata...

Wahhh sedapnya.. Meleleh air liur tengok :)

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...