22 Oktober 2016

Cuti Dah Habis Bro !



Alhamdulillah... dah selamat sampai selepas empat hari bercuti di Medan, Indonesia. Sebab tu blog pun tak berupdate empat lima hari ni. Heheheh... walaupun ada internet kat sana, tapi nak update tu macam malas sikit sebab penat...

So, esok cuti sehari lagi untuk mendobi bagai dan rehat puas-puas sebelum masuk kerja hari Isnin nanti. Ambil mood kerja balik. Kalau ikutkan esok nak kerja, tapi disebabkan aku sampai di Ipoh pun pukul 1 pagi, mana dengan baju pun nak kena basuh, jadi tambah la cuti sehari lagi untuk selesaikan semua tu...

Nanti bab bercuti di Medan, aku ceritakan dalam entry seterusnya....

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...