08 Oktober 2016

Cuba Buat Kelainan



Memandangkan aku akan pergi bercuti lebih kurang dua minggu lagi, ke mana? Tunggu la nanti korang akan tahu juga, dekat-dekat ja, tak jauh mana...hehehehe...aku nak buat sikit kelainan untuk percutian aku kali ni. Saja untuk cuba sesuatu yang baru. Mungkin poyo sikit bunyinya, tapi aku nak cuba buat jugak. Mana tahu menarik kan. Mungkin biasa bagi orang lain, tapi ianya kelainan yang agak lain bagi aku..

Percutian macam biasa, cuma cara aku nak abadikan kenangan tu mungkin sedikit berbeza dengan sebelum-sebelum ni...heheheh... macam mana? Tunggu sikit masa lagi. Harap-harap aku ada semangat la nak buat kan... jangan hangat-hangat tahi ayam sudah la.

Insya Allah kalau sempat, aku akan buat kelainan tu sikit... korang tunggu ja kelainan macam mana ok?

1 ulasan:

Kak Long berkata...

Alamak, suspennya..

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...