13 Oktober 2016

Buang Kilogram Dengan Killoss



KILLOSS? Apa benda tu? Aku pun pada mulanya tak tahu produk Killoss ni untuk apa tapi lepas aku dapat sedikit penerangan daripada orang yang tawarkan produk ni dekat aku, aku pun teringin nak cuba. Mana la tahu kan kot boleh turunkan sikit berat badan aku yang terlebih-lebih ni.

Berat badan aku sebenarnya jeng jeng jeng...nak bagitahu ke tak?? Hahahaha...berat la kiranya, 116 kilogram... tak berat sangat kan? Hahahaha... jadi bila aku dapat produk Killoss dari HerbaWorks ni, ngam dengan raya haji, jadi elok sangat la aku cuba produk ni kan. 

Ni pertama kali aku cuba produk untuk buang berat badan ni. So agak cuak sikit dan takut. Lagi pun aku malas nak telan ubat-ubat yang pahit ni. Tapi Killoss dah ubah persepsi aku sebab rasa yang oren-oren pahit. Macam korang kunyah gula-gula oren je. Rasa pahit tu bila dah hujung-hujung. Tapi bukan pahit yang sepahit-pahit hempedu, tapi pahit-pahit sedap. Hahahaha...



Dalam satu botol ni ada 60 biji dengan harga RM80. Selalunya aku makan dua biji setiap pagi. Maksudnya makan dalam keadaan perut kosong setiap pagi. Kalau nak kesan yang lebih cepat, korang boleh juga makan dua biji pagi dan dua biji malam, tapi sebelum tu, pastikan yang korang tak makan makanan berat waktu malam. Air minimum paling kurang dua liter.

Bila makan Killoss ni kan, senang cakap la, korang takkan rasa cepat lapar. Membuang pun senang. Selalunya aku membuang sehari sekali ja, tapi dengan Killoss ni, dua kali sehari. Killoss ni membantu untuk detox, dan membakar lemak-lemak degil dan tepu dalam perut korang tu.
muka aku nampak kurus sikit lepas 2 minggu ambil Killos...
Kemudian... sila baca di bawah...

Ok..sepanjang aku makan Killoss ni, aku dah kurang berat badan dalam dua kilogram. Jadi berat aku dari 116 kilogram sekarang dah jadi 114 kilogram... kalau korang banyakkan minum air suam dan jaga pemakanan yang betul seperti dalam guideline yang disertakan sekali masa korang dapat produk ni, insyaAllah kesannya akan buatkan korang berpuas hati. 

Kalau korang tak percaya, korang boleh cuba sendiri produk Killoss ni. Boleh terus ke Facebook Killoss ...

Ok..lepas ni aku nak order sebotol lagi dan nak jaga makan betul-betul... mana tahu kehenseman aku ni bertambah hensem...Eihh...

Ok...kat sini aku tuliskan balik maklumat yang korang perlu tahu tentang Killoss ni dan nombor untuk korang hubungi kalau berminat nak cuba produk Killos ni..

Keistimewaan KILLOSS
 Tablet Kunyah mudah dengan 60 tablet (Untuk 1 bulan pengambilan). Berharga RM80
 Perisa Oren yang enak kunyah.
 Sekotak mampu turunkan berat badan 3kg - 15kg
 Melawaskan & melegakan masalah sembelit.
 Membuang & Menyingkir lemak degil 3kg – 15kg dalam sebulan (bergantung kepada 
individu)
 Tablet kunyah yang mudah !
 Tiada kesan sampingan

Fungsi
 Killoss ni untuk detox, mencuci racun dan toksin dari dalam badan is serta bertindak 
balas untuk membakar lemak.
 Sisa bahan-bahan ini akan dibuang melalui pencernaan. 
 Kesan dapat diihat selepas beberapa hari (biasanya 5-14 hari), berat badan akan 
menurun (Bergantung kepada individu) Insyaallah, Jika belum turun berat badan, 
teruskan ambil Killoss secara konsisten.

Cara Pengambilan Yang Lebih Berkesan
1) Kunyah 2 biji tablet semasa perut kosong
2) Ambil sebelum makan atau sebelum tidur malam. Bila bangun pagi akan terasa ingin 
membuang, badan lebih ringan dan bertenaga.
3) Minum air kosong minimum 2-3 liter sehari
4) Elakkan makan berat pada waktu malam spt nasi dan minuman berais
5) Nak lagi cepat, kunyah 2 tablet pagi,2 tablet malam sehari semasa perut kosong
6) Ambil secara konsisten terus menerus. Tidak tertinggal 1 hari pun !

Maklumat Lanjut:
Whatsapp:  019-610 2496
Website: Herbaworks

7 ulasan:

YB Shehan berkata...

Wah. Leh consider nak blikan utk husband

gulew kapas berkata...

Nampak perubahannya. Dah ramai gK berkenan dgn killoss ni. Perubhan yang ketara

Shark Kay berkata...

hohoho..
sudah mau slim sahabatku.
try kasi abis satu botol nnti.

Lisa Nurulain berkata...

Lisa ingtkan...yg kiri tu sebelum hahahaha...

mas saari berkata...

nampak perbezaannya..
tapi jaga makan and workout jgn lupa! hehehee

Lan Careno berkata...

Berat tu turun bhgn mana. Klau bahagian perut nak gak la try...

Mama Kembar 3 berkata...

Wahhh turun jugak berat firr ye, mmg kena teruskan lah kalau camtu

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...