07 September 2016

Semua Barangan Dashing



Aku rasa aku dah boleh jadi duta Dashing dah ni...tadi aku ke Watsons untuk beli barang keperluan aku sendiri, tapi tak sedar barang-barang yang aku ambil semuanya dari Dashing. Minyak wangi yang aku beli sebelum ni pun Dashing jugak...

Aku tak pasti kenapa dari dulu aku suka beli barang dari Dashing...mungkin sebab baunya tak begitu kuat bagi deodorant dan minyak wangi... ngam-ngam kiranya bau tu...

Lagi satu yang buatkan aku suka sebab tahan lama... deodorant pun tak melekit dan minyak wangi tahan lama...

Tapi yang best tadi, aku dapat dua free gift...kononnya la...sedangkan memang aku cari yang dapat hadiah percuma... heheeheh.... jadi tadi aku dapat la jam sebab beli barangan Dashing RM40 dan toiletries bag... boleh la...



Jadi mungkin aku boleh jadi duta Dashing lepas ni kan? Mana la tahu kan...hahahaha

2 ulasan:

Shiqeen Sattar berkata...

Ok sila kurus dulu.. kalau kurus mesti kalah Remy Ishak hahahah

Sue Izza berkata...

untunglaaa nak jadi model hehehhehe

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...