16 September 2016

Selesa Tengok Wayang Di TGV Cinema Aeon Klebang



Aku rasa kalau aku tengok wayang dalam keadaan letih atau cerita yang aku tengok tu tak best, aku boleh tertidur di Beanie Hall TGV Aeon Klebang ni... iya la... dah dengan keadaan kerusi Beanie yang selesa tu dan macam tengok wayang di rumah, memang boleh tertidur aku...hahaha...

Apa yang aku tahu, TGV Aeon Klebang adalah panggung wayang kedua di Perak yang ada Beanie Hall...ala-ala katil yang empuk macam tu untuk buatkan kita lebih selesa nak tengok wayang... selalunya wayang cuma kerusi biasa, tegak macam tu je, tapi Beanie Hall ni, kita boleh baring-baring dan sebijik rasa macam tengok wayang kat rumah.



Harga untuk satu kerusi tu pun tak mahal... macam sekarang ni, TGV Cinema Aeon Klebang buat promosi hanya RM42... atau pun kalau nak merasa, TGV Aeon Klebang tengah buat tayangan percuma filem-filem blockbuster termasuk di Beanie Hall... yang aku perasan tadi ada cerita Jungle Book, Suicide Squad dan beberapa filem lain lagi... jadi kalau nak merasa, boleh la ke TGV Cinema di Aeon Klebang sampai 18 September ni.





Lagi satu yang aku suka tentang TGV Cinema ni, dorang ada buat Hall untuk keluarga atau Family Friendly yang sangat selesa. Mana yang ada anak kecil tu, boleh bawak sebab di Hall ni, lampu takkan dipadamkan, tapi dimalapkan... ibu bapa tak payah dah nak risau anak-anak takut sebab gelap atau anak-anak berlari... ada jugak tempat untuk baby tidur dan berdekatan dengan tandas kalau nak tukar pampers bayi ke, anak-anak nak ke tandas ke...







Lagi satu, laluan di satu barisan tu memang luas...jadi tak perlu la nak berdiri atau rapatkan kaki kalau ada orang lain yang masuk lewat nak ke tempat duduk dorang...

Jadi lepas ni, aku dah ada tempat yang selesa untuk tengok wayang... boleh baring-baring sambil kunyah popcorn dan tengok wayang...hehehehe

3 ulasan:

anazarin dotcom berkata...

Kalau macam nie memang terlelap lah..hahaha

Mama Kembar 3 berkata...

Bestnya kerusi camtu, kalau buat marathon tgk wyg pun syok tu

Sue Izza berkata...

ni kang kalau cite tak best mau berdengkur tido hahahahha ok fir sila belanja akak hahahha

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...