01 September 2016

Malam Media 2016 : Back To 70's


Baru-baru ni diadakan malam media di Lost World of Tambun dengan tema Back To 70's... aku pergi dengan berpakaian ala-ala samseng Kampung Dusun... acah-acah ja..nak beli baju lain, macam tak berbaloi pulak... pakai je la yang mana ada...



Elok sampai je, terus sambar makanan sebab dah lapar gila... siang tak makan sangat rasanya... hahahaha... yang uniknya, tempat kami adakan malam media ni di restoran yang terletak dalam gua tapi dah dihias cantik... unik dah kat situ...



Majlos pun tak ada apa sangat, sekadar cabutan bertuah dan karoeke lagu 70-an... mulanya aku pun nak sertai gak pertandingan karoeke tu, tapi apakan daya, aku tak tahu sangat lagu-lagu tahun 70-an... cuma bila dengar orang lain nyanyi, baru aku tahu itu rupanya lagu tahun 70-an...



Walaupun agak kecewa (kononnya) tak dapat hadiah cabutan bertuah yang utama iaitu penginapan di Lost World of Tambun, tapi aku masih bertuah dapat menang minyak wangi... hehehehe....



Lakonan semata-mata...

1 ulasan:

Jmbelog Hashim berkata...

BLOGWALKING

https://belogs.blogspot.my/2016/09/segmen-jm-nak-url-blog-1-3september2016.html

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...