27 September 2016

Aku Janji Tak Beli Buku Dah!



Okay.. aku janji aku tak beli buku dah lepas ni... selagi aku tak habis baca buku-buku yang aku dah beli sebelum ni...hehehe...

Tadi masa pergi makan di Kilang Bateri di Johor Bahru, terus aku meronda di dalam tu... aku ingatkan cuma tempat-tempat makan ja, rupanya dalam tu ada tempat shopping sekali... ala-ala macam gerbang malam la sebab waktu operasinya 12 tengah hari sampai 12 malam. Jadi lepas makan-makan, terus shopping sekali kat dalam tu...



Bila dah habis makan, aku dengan yang lain meronda dalam tu dan terus kedai pertama yang aku nampak, Projek Buku. Memang aku buang masa sikit la kat situ. Kalau ikutkan banyak buku aku nak beli, tapi memikirkan ada lagi buku yang aku tak baca lagi, jadi aku cuma beli tiga buku je.

Jadi aku kena habiskan dulu baca buku-buku yang ada sebelum aku beli buku lain...

1 ulasan:

izvwn berkata...

nanti review buku Che Det dan Mat Rodi tu ya. tajuk nampak menarik

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...