26 Ogos 2016

Tak ada bahan...

Kadang-kadang aku teringin nak update blog setiap hari macam orang lain...tapi bila fikir-fikir setiap kali nak tidur, takde benda menarik untuk aku tulis dalam ni...nak cerita apa...semuanya perkara yang sama aku lalui setiap hari... kalau ada benda baru, seronok gak nak bercerita... nak tulis isu semasa?hahahaha...aku pun dah bosan sebab setiap hari baca, takkan aku nak olah balik masuk dalam blog...

Sudahnya, tak berupdate la blog aku untuk beberapa hari... tak tahu nak tulis apa... nak tulis benda yang kononnya bermotivasi, aku sendiri pun rasa 'down', takkan nak tulis benda yang negatif kan? Nak publish stlry yang aku simpan, macam tak ada kaitan sangat...hahahaha...macam mana tu...

Kadang-kadang masa tengah sibuk, aku dapat jugak bahan untuk tulis dalam blog, cumanya tak sempat nak draf kan, bila tengah malam, nak update pun dah malas sebab dah letih...kadang-kadang aku pun terlupa...hahaahha...

Macam mana nak buat tu? Kalau macam ni la, macam mana aku nak jadi blogger yang berjaya..adeihh...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...