02 Ogos 2016

Sesak Nafas Dalam LRT!!!



Setiap kali aku ke Kuala Lumpur, tak kira la untuk apa urusan sekali pun, aku akan cuba elakkan waktu-waktu puncak (pagi, tengah hari, petang), terutamanya KTM dan LRT dan Monorail?

Baru-baru ni aku ke KL untuk gathering raya KBBA9...dan aku naik LRT untuk ke Sri Rampai sebab rumah abang aku kat situ... dari TBS, aku ke Masjid Jamek untuk transit dan aku sampai waktu orang masih balik kerja...dalam pukul 8 malam... padat weh...sesak nafas rasanya..


Adeih..menyesal pulak rasa...hahahha... tapi nak buat macan mana...dari TBS sampai Masjid Jamek, padat...nak bernafas pun tak selesa...macam-macam bau..bau wangi campur bau tengik..ye la..mana dengan cuaca panas lagi...adeihh...sesak nafas weih...

Bagi sesiapa yang naik monorail atau LRT tu, aku rasa memang takkan dapat lari dari kesesakan KL Sentral ke beberapa stesen tu, siap sedia la untuk 'sesak nafas' sebab ada beberapa stesen yang jadi pusat tumpuan semua orang..nak tak nak kena hadap jugak...hehehehe...

1 ulasan:

Sue Izza berkata...

pakai mask lain kali eh ahahhaa

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...