20 Ogos 2016

Salahkah aku terasa?



Seminggu dua ni, aku cukup terasa dengan apa yang jadi dalam dengan perkara sebelum ni walaupun bagi aku, perkara yang jadi tu adalah satu benda bodoh yang sepatutnya aku sendiri tak perlu ambil kisah... tapi disebabkan ada beberapa perkara yang sebenarnya tak ada apa sangat berlaku, aku terasa terus dengan perkara-perkara yang dah terjadi lima enam tahun lepas... aku tak tahu apa punca yang sebabkan aku terasa, tapi ada sebabnya...

Tambah lagi ada pulak ayat-ayat yang tak sepatutnya aku dengar dengan telinga aku sendiri, itu lagi menyakitkan...aku tak tahu nak jelaskan macam mana... aku tak boleh nak nyatakan kat sini apa, siapa dan kenapa aku terasa sebab ada 'silent reader' dalam blog aku dan itu ada kaitan dengan orang yang rapat dengan aku... aku takut kalau aku ceritakan, orang yang rapat dengan aku ni akan jauhkan diri dari aku...

Bila aku fikir dengan mendalam lagi, aku rasa apa yang berlaku pun, disebabkan dari diri aku sendiri jugak... cumanya aku rasa tak adil dengan apa yang berlaku... disebabkan itu, aku dah buat keputusan yang aku rasa betul... lagi pun, semuanya berlaku secara kebetulan dan dah tiba masanya untuk aku berubah...

Insya Allah...kalau dipermudahkan, segala-galanya akan berubah... aku buat bukan sebab aku tak sayang, tapi sebab aku rasa dah tiba masanya aku tunjukkan dekat semua yang aku pun mampu untuk jadi macam orang lain jugak...

2 ulasan:

Amanda Suria berkata...

Thats is our normal feeling ..jgn risau...lama kelamaan perasaan x sedap tu akan berlalu pergi...

gulew kapas berkata...

Betul tul terasa jela. manusia biasa memang punya perasaan begitu.

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...