16 Ogos 2016

Pelupakah Aku?



Hari ni aku ke program permukiman YAB Menteri Besar ke Daerah Larut, Matang dan Selama... balik kerja, agak kelam kabut jugak aku kemas kain baju untuk berkampung kat sini selama empat hari...

Aku dahulukan pakaian dan minyak wangi... aku ingatkan dah lengkap semua barang yang aku bawa... rupanya, dah setengah perjalanan baru aku teringat aku tertinggal tuala dengan deodoran... adeihhh... apa la yang aku fikir sampai boleh terlupa benda yang mudah macam tu...

Nak kata aku fikir macam-macam, aku rasa macam takda apa sangat yang aku fikir...adeihh...nak kata tua, masih muda remaja lagi aku ni...mungkin aku seorang yang pelupa?

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...