07 Ogos 2016

Nafas Baru



Dah lama aku rasa blog aku masih menggunakan template yang sama dan design yang sama... tapi sejak seminggu dua ni, aku cuba untuk beri nafas baru dekat blog aku... masih dalam tempoh 'maintainance'... insya Allah mungkin dalam dua tiga hari lagi akan siap...

Perubahan tak ketara sangat kalau korang ikuti blog aku... header pun masih dalam pembikinan baru... aku tak nak guna gambar aku, atau mungkin jugak ada gambar... tengok pada keadaan... buat masa ni cuma ada perubahan sedikit demi sedikit... itu pun aku cuma buat yang mana aku tahu... aku explore sendiri apa yang ada di Blogspot.

Tukar kepada Wordpress? Buat masa ni aku rasa mungkin aku akan kekal pada Blogspot... mungkin sebab aku dah biasa guna Blogspot, jadi nak tukar ke Wordpress tu, aku masih ragu-ragu...hehehehe... tapi mungkin di masa akan datang, aku akan tukar ke Wordpress...

Sebab aku bagi nafas baru dekat blog aku ni, aku cuba untuk jadikan blog aku ni nampak macam menarik sikit...sebab aku rasa macam blog aku kurang menarik... saja aku nak tukar mood blog aku... sampai bila kan aku nak guna template yang sama...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...