19 Ogos 2016

Kena cari lagi 4 orang...



Orang cakap dalam dunia ni ada tujuh orang muka yang sama dengan kita dan atas 'inisiatif' kawan-kawan aku, dorang dah jumpa dua orang yang mukanya sama lebih kurang macam aku... -_-'

Sorang ni katanya kawan kepada kawan aku, dan seorang lagi wartawan dari Astro Arean yang tengah buat liputan untuk Olimpik Rio... masa dapat gambar-gambar ni di group Whatsapp, aku pun terkejut... walaupun aku cuba nafikan (cewahhh ayat), memang ada la sikit kot iras-iras aku...

Secara kebetulan, kami bertiga ni pakai cermin mata dan salah seorang tu wartawan, sama macam aku... adeih...suratan atau kebetulan ni? Sekarang ni dalam misi untuk mencari empat orang lagi... kalau jumpa, mungkin boleh buat majlis pertemuan ke, hahahaha...mana la tahu kan...

Korang tengok memang ada iras-iras aku ke antara dua orang tu?

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...