01 Ogos 2016

Gathering Raya KBBA9 Meriah Gila


Sabtu lepas (30 Julai) aku hadiri, buat pertama kalinya, gathering raya Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA9) di sebuah cafe, Jenderam Hulu, Selangor... aku dah memang simpan cuti aku yang bulan tujuh semata-mata untuk hadir ke gathering ni... sebelum ni, aku tak pernah jumpa ramai-ramai dari KBBA9 ni... yang aku pernah jumpa, Ben, Sohoque, Lan Careno dan Sue Aida... itu pun secara kebetulan dorang datang ke Ipoh.

Aku ajak Shofi temankan aku ke gathering ni sebagai kawan menyembang aku... takut aku malu nak sembang dengan yang lain walaupun dekat group whatsapp, kami menyembang macam dah lama kenal, tapi takut juga kan... hahaha... lagi buat aku takut, aku silap tegur orang...



Sampai je, aku terus tegur orang yang aku cam muka macam Ben, Razi, Mera, Aznan, Shark, Kak Dila dan beberapa orang yang lain... lepas tu masa tengah menyembang, baru aku tanya dorang, itu siapa, ini siapa...hahahaha...

Walaupun first time jumpa, semuanya sama..menggila... ada yang aku tengok di FB lain, jumpa depan-depan lain... maksudnya, di FB nampak pendek tapi depan-depan tinggi jugak...hahahaha...



Aktiviti, karaoke aku partner dengan Mera, lagu raya yang aku lupa siapa punya part,makan burger paling cepat, baju raya tercantik dan cabutan bertuah...



Terima kasih kepada penaja gathering ni... restoran di Jenderam Hulu, Yeos Malaysia (minuman rasmi) , SecondItem Burger Banting (burger), Cosmoderm, Tigerus, dan Fata Bestari Holdings dan penaja kambing golek yang dirahsiakan.

Insya Allah, projek seterusnya aku akan sertai..terima kasih untuk peluang ni... KBBA9 adalah keluarga baru aku sekarang...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...