17 Ogos 2016

Banyak Fikir Buat Badan Jadi Letih



Sejak seminggu lepas, aku banyak berfikir tentang diri aku sama ada apa yang dah terjadi, sedang terjadi dan akan terjadi... banyak yang aku berfikir dan banyak hari... akibatnya, sehari dua ni tidur aku agak terganggu...sejam sekali mesti terjaga...bila dah jadi macam tu, badan jadi letih dan takda semangat nak buat apa-apa...

Aku jadi letih yang teramat sangat... mengantuk dah tentu dah... ada masa sikit, mesti aku nak lelapkan mata walaupun sekejap, kononnya nak pulihkan tenaga..m tapi sementara nak terlelap tu, aku masih fikirkan apa yang berlaku.

Apa yang aku fikirkan tu sebenarnya tak ada apa pun... benda bodoh yang buatkan aku terasa walaupun sebenarnya perkara tu tak sepatutnya aku terasa hati...

Tak apa la..mungkin lepas ni aku patut berhenti fikirkan benda-benda yang tak sepatutnya... benda dah jadi..tak perlu pun aku nak fikirkan lagi...

1 ulasan:

ubai ismail berkata...

kalau penat rehat kejap bro. :)

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...