18 Julai 2016

Selamat Tinggal Running Man



Aku mula tengok Running Man selepas terpengaruh dengan budak rumah aku di masa aku belajar di Pulau Pinang dulu... itu pun secara tak sengaja bila aku dengar kawan aku tu mengekek sorang-sorang... bila dah terjebak, mula la tak boleh tinggal... setiap minggu tunggu kawan aku dapatkan episod terbaru Running Man dari makwe dia...

Masa di Shah Alam pulak, aku yang jadi tukang download dan edarkan dekat kawan-kawan aku sama ada dekat budak rumah aku, senior aku dan budak kelas... memang tak tinggal dan kononnya, bila tengok Running Man, hilang segala tekanan tugasan kuliah...hehehe...kononnya... sama jugak masa praktikal...memang aku tak tinggal tengok Running Man, tapi dah mula skip-skip dah...

Tapi sekarang, memang dah lama aku tinggal... aku rasa dekat setahun jugak kot aku tak tengok Running Man... episod terakhir yang aku tengok, rasanya dalan episod 253 kalau tak silap... sekarang aku tak tahu la dah episod berapa...

Dulu aku sangat minat sampaikan aku joined group Running Man di Facebook dan beli t-shirt dua helai dan keychain Running Man...sekarang ni... tak tengok langsung...

Nak kata takda masa, malam (kalau aku tak ada program) memang aku tak buat apa...lebih kepada membaca buku dan online... nak bukak laptop?hermm..dah berhabuk dah laptop..hahaha...

Mungkin masanya dah tiba untuk aku ucap selamat tinggal Running Man..terima kasih dah hiburkan aku untuk lima tahun ni... terima kasih Jae Suk, Jong Kook, Kwang Soo, Ha Ha, Suk Jin, Ji Hyo, Gary...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...