16 Julai 2016

Penat Ulang Alik Ke Jamban

Dari petang jumaat lepas aku makan tengah hari di satu kedai mamak, perut aku terus memulas... pada mulanya aku ingatkan masuk angin sebab aku makan tengah hari pun dah lewat, dalam pukul 4 petang baru nak makan tengah hari...

Tapi bila sampai ke malam aku asyik ulang alik ke tandas dan aku alami cirit-birit...aku dah syak yang aku keracunan makanan... tapi aku makan apa? Budak pejabat aku yang ikut sekali makan kat kedai mamak tu dan ambil lauk ayam kampung yang sama, dorang okay je, aku je yang tak okay...adeihhh...

Lepas tu baru teringat yang aku ada ambil macam sambal dekat kedai mamak tu... aku sorang ja yang ambil dan kawan-kawan pejabat aku tak ambil... aku syak sebab sambal tu...

Adeihhh...letih ooo ulang alik ke jamban... tapi nasib tak teruk sangat... cuma jadi letih... nak minum air pun tak ada selera... makan pun paksa je...

Bila post kat Facebook, macam-macam petua yang aku dapat... yakult, air bancuhan tepung gandum, ubat charcoal... tapi aku tak cuba pun...hehehehe... harap esok okay dah... kalau tak, terpaksa jugak aku ke farmasi...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...