11 Julai 2016

Kawan Raya Baru



Memandangkan raya keempat baru aku cuti, barulah aku keluar beraya...agak jauh, aku keluar beraya di Bertam dan kawasan sekitar... mulanya aku macam malas nak pergi sebab jauh, tapi memandangkan aku dah berjanji awal dengan Nini dan Cici, aku tunaikan jugak... cadangnya aku nak merempit sampai ke Bertam, kebetulan Shasha pun nak joined beraya, jadi aku rempit sampai ke Perda dan Shasha ambil aku di McD Perda... teringat zaman diploma dulu...



Ini kali kedua aku jumpa Nini dan Cici... sebelum ni cuma menggila di Whatsapp group KFCNS (Kiyah, Firdaus, Cekwa, Nadia dan Sha)... jadi bila jumpa, takda la rasa macam awkward sangat, dan rumah yang aku pergi beraya tu pun, aku tak kenal... semuanya kawan-kawan Nini..



Jadi dapat la kawan baru... yang aku ingat... Dila, Riya, Suba, Che Dey, Fal, dan dua tiga orang lagi... hehehe... tak ingat nama... nasib la semuanya 'gila' dan boleh masuk sekepala dengan aku...

Insya Allah persahabatan yang baru terjalin ni diharapkan kekal lebih lama... tak salah nak tambah kawan baru... orang kata, berkawan biar seribu, bermusuh jangan sekali...



Habis beraya dalam jam 8.30 malam tu, terus kami ke Kapitan Perda sebab aku dengan Cici teringin nak makan Briyani Claypot kat situ... jujur aku cakap, briyani claypot Kapitan adalah yang terbaik... aku pelik, walaupun dah makan macam-macam, dari laksa, nasi tomato, spaghetti... perut aku masih boleh sumbat dengan briyani claypot...hehehe... aku bela saka mungkin...hahahaha...

1 ulasan:

shasa_fiez berkata...

Singgah baca! Selamat Hari Raya

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...