21 Julai 2016

Jangan Tengok Filem Skiptrace


Jangan tengok filem Skiptrace kalau korang bukan peminat Jackie Chan...hehehehe... tapi siapa yang tak minat Jackie Chan kan? Semua minat tambah-tambah yang umur 20-an sampai 40-an... legenda filem aksi tu...

Memandangkan aku nak menghabiskan sisa cuti aku bulan ni, lepas ambil roadtax moto, terus aku ushar tiket wayang di Kinta City... ngam ada pukul 4 petang, terus beli... macam biasa, satu baris kerusi tu, aku duduk sorang... forever alone sangat kan...hahahaha....

Jalan cerita menarik, cerita kepolisan yang tak dapat lari dari Jackie Chan... dari awal penceritaan dah boleh nampak macam mana jalan cerita ni akan berakhir... cuma bagi aku, aksi-aksi dalam filem ni macam agak kurang berbanding dengan filem-filem sebelum ni... mungkin sebab Jackie Chan pun dah tak larat dah kot, dah tua...

Komedi pun bagi aku macam agak kurang walaupun ada... mungkin nak fokuskan pada aksi-aksi yang menarik...

Tapi... yang agak mengecewakan bagi aku, kesan CGI yang digunakan dalam filem ni memang betul-betul nampak CGInya... apa yang aku perasan, ada empat babak CGI... bagi aku la babak tu CGI atau mungkin aku yang tersalah tengok...

Apa pun, bagi peminat Jackie Chan, filem ni masih berbaloi untuk ditonton... aku bagi 7.5/10 bintang.

2 ulasan:

Sue Izza berkata...

ye keeee tengok sorang? bleh cayaaa keeee hahahhahaha

firzz duka berkata...

Dah ajak adik kak sue dia xnak, g tgk sorang je la...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...