28 Jun 2016

Macam Mana Nak Kurus?



Dengan makanan yang sedap-sedap yang aku kena hadap setiap hari dalam majlis...tambahan pula tiap-tiap hari dalam bulan puasa ni aku ke bazaar Ramadan, memang susah aku nak jaga makan... makanan yang dijual tu jahat betul, kuat betul godaan makanan tu semua... hahahaha...

Tapi aku pun beringat jugak..beli makanan, tapi aku akan pastikan yang aku mampu untuk habiskan makanan-makanan tu semua... kalau tak membazir je...

Nak tunggu kurus?entah bila la boleh kurus... dah ikut keturunan, memang susah la nak kurus...hehehe... tapi takpe...insya Allah aku sihat buat masa ni...

1 ulasan:

YieN berkata...

Haha.. Kalau gitu mknnnya mmg takde harapan :P

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...