26 Jun 2016

Iftar Di Shabu-Shabu Steamboat


Semalam, aku dengan kawan-kawan MPMP 2.0 dan sekretariat MPMP, kami semua pergi beriftar di Shabu-Shabu Steamboat... dalam 17 orang kami pergi... mulanya aku pun tak sangka jugak la ramai yang datang... kami MPMP ada sembilan orang yang datang dan sekretariat MPMP ada enam orang yang datang...lagi dua orang tu kawan kepada kawan aku...



Semalam adalah kali pertama aku ke Shabu-Shabu...hehehe...aku sebenarnya tak suka sangat steamboat-steamboat ni...sebab jenis aku, malas nak menunggu semua tu masak...lambat...nasib baik ada makanan lain... dengan RM37 seorang, aku rasa berbaloi jugak la makan di Shabu-shabu...



Sambil melepak, mengumpat dan bergosip, sambil tunggu makanan tu masak...jadi tak la terasa sangat waktu menunggu tu... kebetulan semalam, hari jadi member kitorang, Fika...terus kami celebrate sekali...





Apa pun, terima kasih kepada semua yang sudi datang... terutamanya yang jauh, macam Nad dari Sungai Besar, Hawa dari Pulau Pinang dan Amjad dari Tanjung Malim.



Insya Allah...lepas ni kita rancang untuk makan-makan lain pulak..jamuan raya ke...hehehehe...

1 ulasan:

yaya cendana berkata...

selamat pagi..jalan2 sini ambil mood raya.. ^_^

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...