10 Mei 2016

Misi Cari Rumah Sewa Baru

Dah dekat setahun dah aku menyewa di Tambun dekat kawasan balai polis tu... tapi akhirnya... berkemungkinan besar aku terpaksa berpindah ke rumah baru sebab agent rumah aku tu buat masalah...aku pun tak tahu nak cerita macam mana... terlalu serabut..nak cerita pun, aku kena cerita dari awal...kalau tak, tak ada yang faham...hahahaha....

Lepas berbincang dengan budak rumah aku, kami rancang untuk duduk sekali...walaupun aku tak berapa rapat dan ngam dengan dorang, tapi dalam beberapa hal, kena ngam jugak...betul tak? Kami dah putuskan untuk kekal serumah...antara kami pun tak ada masalah...jadi dah selesa antara satu sama lain...

Sekarang ni aku kena cari rumah baru untuk disewa...ada jumpa jugak satu dua rumah, tapi macam tak sesuai sebab majoriti budak rumah aku ada kereta..yang aku jumpa pun semua macam tak sesuai...susah untuk dorang...macam aku ni takpa...ada moto...parking dalam...

Kalau tak jumpa jugak dalam tempoh seminggu ni, nampaknya aku terpaksa cari bilik sewa la...terpaksa...nak buat macam mana...nasib orang merantau...takkan nak ulang-alik Alor Pongsu --> Ipoh....jauh wooo....

2 ulasan:

cahya berkata...

salam...
cari lah rumah area taman cempaka
:p

firzz duka berkata...

Tengah mencari...

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...