25 Mei 2016

Elakkan berkahwin dengan rakan sekelas



Bila aku tengah scroll Facebook, terjumpa screenshot macam kat atas tu dan aku tergelak sendiri...akhirnya ada jugak orang yang sependapat dengan aku... ini yang aku maksudkan kenapa aku kalau boleh nak elakkan berkahwin dengan rakan sekelas sendiri.

Iya la...bila dah berkawan selama beberapa tahun, segala bahasa kasar kau keluarkan...tiba-tiba nak ubah panggil sayang-sayang...euwww...hahaha...aku tak boleh macam tu...meremang segala bulu yang ada...

Tapi aku jugak tak menolak jodoh kalau pasangan aku nanti sekelas dengan aku...tak kira la sekelas masa sekolah, diploma atau degree...kalau itu dah jodoh aku, aku terima seadanya...tapi kalau boleh, aku pun nak elakkan...tambah lagi kalau dia tu pernah digosipkan dengan aku...cewahhh...ayat macam retis pulak...

Tapi, kalau jodoh tu, takkan ke mana...betul tak?terima saja lah...sebab jodoh tu kan rahsia Allah... 

1 ulasan:

adk dayah berkata...

hahaha ha ah kan, dah maki sepuasnya tetiba nak ubah panggil manja2 pula..meremang bulu tengkuk gini..hee

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...