26 Mei 2016

7 Laman Di Dataran KTM Ipoh



Kalau sebelum ni, Dataran KTM yang berdepan dengan Stesen Keretapi Ipoh cuma meriah waktu malam ja disebabkan banyak aktiviti kat situ macam rollerblade, basikal dan hoverboard, tapi sekarang ni, aku yakin siang malam mesti meriah dengan adanya 7 laman yang dibina oleh Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) sejak tengah bulan Mei hari tu...

Kat Dataran KTM ni ada 7 laman yang mempunyai tema yang berbeza...ada Fantasy, Laman Salju, Tradisi, tropical, english, wedding dan alam semulajadi...semua laman ni dibina dengan bahan-bahan terbuang tau..kecuali pokok bunga la...ada pulak pokok bunga terbuang, kan?hahahaha...

Aku dah sampai dua hari lepas...tapi baru hari ni aku sempat update...sibuk sikit...bagi aku, dengan adanya laman ni, Dataran KTM jadi menarik...tak ada la nampak kosong ja waktu siang...

Walaupun setiap laman tu kecil, tapi kalau nak berselfie tu, sesuai la...memang cantik...aku rasa kalau korang nak bergambar, baik datang petang...kalau tak hujan, mesti lawa gambar...macam aku datng ni, dah pukul 11 pagi..tengah panas terik.,,kalau nak buat post-wedding photo pun cantik kat ketujuh-tujuh laman ni...










Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...