26 April 2016

Tiada lagi 'UiTM Dihatiku'


Alhamdulillah...syukur ya Allah atas kesempatan yang Engkau berikan untuk aku gembirakan kedua ibu bapaku serta ahli keluargaku...

Okay...untuk konvokesyen aku, nanti aku cerita...cuma sekarang ni satu cerita ringkas je...lepas ni dah tiada lagi 'UiTM Dihatiku' dan 'Wawasan Setia Warga UiTM' untuk aku nyanyikan dalam majlis-majlis... hari ni mungkin kali terakhir aku nyanyi lagu UiTM Dihatiku dan Wawasan Setia Warga UiTM....lepas ni mungkin dah tak ada dah..kecuali kalau aku pergi-mana majlis berkaitan UiTM, mungkin aku berpeluang untuk menyanyi lagu ni lagi...

Bagi aku, kedua-dua lagu tu ada jiwa dia tersendiri yang buatkan aku sendiri yang meremang bulu roma..,insya Allah, kalau ada rezeki aki sambung Master, mungkin aku akan nyanyikan lagu ni sekali lagi,,.

Walaupun lagu 'UiTM Dihatiku' mungkin susah untuk aku nyanyikan, tapi pastinya, UiTM TETAP DIHATIKU.... 

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...