24 April 2016

Susahnya nak 'mengorat' budak ni...



Susah betul aku nak 'mengorat' anak buah aku yang ke sembilan ni...Seri Az Zahra...mungkin sebab jarang jumpak kot...jadi nak rapat tu susah...nak bergambar?lagi la susah...nasib baik nak tengah hari tadi masa kenduri sepupu aku, dia nak jugak datang dekat aku...itu pun sebab aku ada aiskrim Malaysia tu...kalau tak..ya hadooo Seri nak datang dekat aku.

Sebelum ni, pantang dengar suara aku panggil nama dia, dah nangis dah...macam mana nak rapat?belum pegang, dah nangis...kena ada 'sesuatu' dalam genggaman aku untuk 'mengorat' anak buah aku yang sorang ni...

Biasa la tu..jarang jumpak, memang susah nak rapat...nak kena usaha lebih ni kena mengorat...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...