28 April 2016

Suara Siapakah Itu?



Aku tertanya-tanya...suara siapa yang menjerit waktu nama aku disebut oleh pengacara majlis semasa konvokesyen aku pada 26 April lepas...

Ceritanya macam ni...masa aku tengah berbaris untuk ambil ijazah aku atas pentas di Dewan Agong Tuanku Canselor (DATC), ada orang menjerit 

'Haaa....Kelab Blogger Ben Ashaari' 

selepas nama aku disebut, dan dalam keadaan terkejut, gementar dan lawak, aku melangkah ke arah Naib Canselor UiTM untuk ambil ijazah aku...

Aku tertanya-tanya sampai sekarang...siapa yang menjerit...nak kata budak batch aku yang juga satu kursus dengan aku, agak mustahil sebab semuanya tengah beratur, termasuk dari Kelas A, dan Kelas B, pelajar kewartawanan Kelas C kalau tak silap aku masih duduk.

Masalahnya, dalam rakan-rakan Facebook dan Instagram aku yang dari kursus kewartawanan, ramai dari Kelas A dan Kelas B, dari Kelas C sangat sikit..ada la seorang dua kalau tak silap aku...jadi, siapa yang menjerit tu...takkan kawan aku yang tengah beratur kot...aku rasa mustahil sebab aku yakin dengar jeritan tu dari bawah...

Nak kata aku salah dengar pun tak mungkin, sebab jelas bunyi jeritan tu kat telinga aku...takkan aku berhalusinasi kot...terfikir-fikir sampai sekarang...

Mungkin itu penangan dari #kelabbloggerbenashaari yang aku selalu gunakan di Instagram dan dikongsi terus ke Facebook...tak kisah pun, sekurang-kurangnya dorang tahu tentang Kelab Blogger Ben Ashaari...heheheehe

1 ulasan:

puteh berkata...

tahniah!!! rindu pulak nak konvo balik :)

kenal cikepal? suami dia ajar forex mudah. ini review saya.

http://jejaripelangi.blogspot.my/2016/04/forexmudahbyjo.html

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...