08 April 2016

Seharian tanpa internet

Lega aku sehari suntuk aku tutup data internet aku semalam...malam dalam pukul 8 baru aku on balik...tapi aku bukak jugak data sekali dua...mana tahu ada mesej penting kan,...tapi aku tak baca mesej, cuma tengok ja...hehehehe...sebab aku tutup data internet aku??aku nak rehat puas-puas sebab semalam aku cuti...

Bila aku on data internet aku...ehhh...macam tak banyak ja mesej...cuma ada 94 mesej dari 10 orang dan group...takkan kot...sikit betul tu...




Macam tak percaya pulak aku...selalunya kalau aku tak tutup data internet aku, beratus-ratus mesej masuk...dari group sekolah, group diploma, group komuniti media, keluarga...semua la...tapi ni macam tak banyak pulak...biar betul? Ke whatsapp aku yang ada masalah...tapi...bila bukak...ya hadooo...banyak gila...


Mak aiii...memang la tak banyak naik kat screen depan..sebab ada group yang aku mute kan...adeihhh...mungkin hari aku tutup data internet tu, semua sibuk...kalau tak...group KBBA9 dah beratus mesej dan group sekolah...memang yang beratus tu aku tak baca la....tapi ak scroll pelan-pelan...takut terlepas info penting...

Mungkin lepas ni kalau aku cuti sehari, aku akan tutup data..nak rehat puas-puas tanpa diganggu....

Chiauuu...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...