07 April 2016

Hari Tanpa Internet..

Kadang-kadang aku rasa aku nak ja ambil cuti dan tutup segala perhubungan yang ada...aku nak rasa nyaman dan tanpa ada gangguan...masalahnya boleh ke aku buat semua tu?

Tambahan pula, dengan kerja aku sebagai wartawan ni memerlukan aku sentiasa 'berhubung' dengan internet sentiasa...jadi...bilanya aku boleh jalani kehidupan seharian aku tanpa internet??itu yang boleh timbulkan tanda tanya...

Mungkin tunggu aku cuti kot...aku cuti sehari dari kerja, dan data internet aku pun akan 'bercuti' jugak...jadi aku takkan fikir bab lain selain daripada bercuti..tapi..mampu ke aku?

Haishh...nak tak nak, kena cuba jugak ni...

2 ulasan:

Rabiatul Adawiyah berkata...

Sekarang ni tak boleh hidup tanpa internet. :) Boleh tapi hati kena kental. :p

Farahain ZFA berkata...

internet memang tak boleh lah nak lari dari hidup kita . hehehe.

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...