18 April 2016

#FMRGraduationDay : Pre Konvo La Sangat


Lepas selesai ambil jubah di DATC...aku shofi dan bong ke Tasik Seksyen 7 untuk pre konvo kononnya...hahaha...itu pun shoot sekejap sebab aku kena bergegas ke rumah abang aku di Teluk Kapas, Klang sebab bas aku pukul 7.15 malam...kononnya aku nak sampai Ipoh awal...

Tapi disebabkan satu insiden tu...terus kena beli tiket bas lain...adeihhh...nak buat macam mana...suasana tengah kelam kabut....tak terfikir apa langsung...nasib badan la hai...

Okay,,,tak nak story panjang...cuma nak berkongsi gambar...aku tak pakai 'hood' tu sebab aku tak tahu macam mana nak pakai..tambah lagi aku tak jumpa tempat sangkut apa entah untuk sangkut 'hood' tu...hehehehe...











PS: Thanks Shofi sudi bawak kamera untuk shoot...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...