17 April 2016

#FMRGraduationDay : Dua Jam Beratur Ambil Jubah

Fuhhh...penat gila semalam...untuk ambil jubah konvo saja pun dah dua jam kena beratur..panjang kemahen lagi...aku pergi pukul 3 petang...pukul 5 lebih baru selesai semua...kawan-kawan aku yang sampai DATC dalam pukul 12 cakap, pukul 1.30 orang dah mula beratur panjang...

Disebabkan aku dah berjanji dengan Shofi dan Bong untuk makan tengah hari sekali..jadi agak lambat kami ke DATC...ye la..tunggu Shofi..pukul 1 lebih baru dia sampai kat Seksyen 7....nak makan lagi...lagi lambat la kami ke DATC. Bila dah sampai...haaaa...ambik kau...satu DATC tu kami kena beratur semata-mata nak ambik jubah...


Nasib la ada geng kan...kalau aku sorang...mau kematu jugak beratur tu...aku rasa masa aku konvo diploma dulu pun tak selama ni aku berbaris nak ambil jubah...

Masa tengah beratur panjang tu...sempat juga la jumpa dengan kawan-kawan lain dari kursus yang berlainan...sembang kejap-kejap ja...jadi la daripada tak jumpa langsung. Nak jumpa hari konvo, belum tentu lagi sempat nak menyembang...jadi jumpa masa ambil jubah pun jadi la...



Nasib la sepanjang beratur kat luar masa ambil jubah tu, cuaca agak mendung...mulanya memang panas tapi berangin sikit...lega la juga....

Lepas ambil jubah semua, aku shofi dan bong acah-acah buat prekonvo dekat Tasik Seksyen 7 disebabkan aku kena kejar bas pukul 7.15...tapi disebabkan satu insiden..aku terpaksa beli tiket baru...hehehee... insiden apa..biarkanlah...adeihhh...


Sekarang..kena tunggu lebih kurang 10 hari lagi untuk konvo...tak sabarrrr....

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...