07 April 2016

Filem Review : Jungle Book


Lega aku sehari suntuk aku tutup data internet aku...malam dalam pukul 8 baru aku on balik...tapi aku bukak jugak data sekali dua...mana tahu ada mesej penting kan,...tapi aku tak baca mesej, cuma tengok ja...hehehehe...

Ok...lepas makan tengah hari, aku dah set dah, hari ni cuti, aku nak tengok wayang..tapi tak tahu cerita apa...kemudian bila aku scroll Facebook, nampak Ben Ashaari post gambar cerita Jungle Book...ok la...boleh lah tengok sebab filem tu baru keluar hari ni...aku dah janji dengan Zizie pukul 6 lebih..jadi aku set untuk tengok Jungle Book pukul 4 petang...kiranya ngam wayang habis, aku boleh ke Klebang untuk jumpa Zizie untuk pertama kalinya...


Lepas beli tiket wayang, tak lama..terus boleh masuk...sebab dalam 3.40 aku beli...jimat duit aku sebab aku Maybank Card user...jadi aku cuma bayar RM10 ja..kalau tak...RM16...

Masa aku tengok trailer filem ni di Youtube, aku ingatkan filem ni macam ala-ala Tarzan...rupanya lain sikit...sikit ja la...yang lain lebih kurang...


Cerita ni tak membosankan dan tak begitu mengujakan bagi aku...nak kata sedih pun, tak jugak walaupun ada beberapa babak yang boleh dikatakan sedih...tapi tak sempat nak sedih pun, terus ke babak lain...hehehehe...elemen lawak agak banyak dan aku pun ada gelak...


Jalan cerita kita dah boleh agak macam mana selepas 15 minit cerita bermula, watak binatang yang nampak real dan aku rasa filem ni kalau tengok 3D, mesti lagi best...lagi rasa real kot bagi aku...

Aku cuma boleh bagi 5/10 bintang untuk filem ni...

Tiada ulasan:

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...