30 Mac 2016

Mood konvokeyen dah muncul kembali...

Lepas tamat praktikal bulan 6 tahun lepas, aku dan kawan-kawan terpaksa menunggu lebih kurang 10 bulan untuk konvokesyen...sejujurnya...dah hilang mood untuk konvo tu sebab dah lama sangat dah...hehehehe...kebiasaannya kalau kami habis praktikal bulan 6, bulan 11 dah boleh konvo..tapi disebabkan sistem baru, jadi terima je la...huhuhu...



Tapi lepas dapat mesej dari UiTM tentang konvo bulan 4 ni, terus teruja..sebab mulanya dengat-dengar cerita konvo kami pada bulan 5...

Bila dah dapat mesej, aku terus sahkan kehadiran aku untuk hadir konvo walaupun belum tentu lagi dapat cuti...hehehe...semangat la katakan...



Lepas dah tahu konvo bulan empat, teruja pulak nak tahu tentang tarikh sebenar untuk fakulti Masscomm sebab kebetulan tarikh konvo adalah 23 hingga 27 April...sepupu aku kahwin 24 April di Pahang..kalau sama tarikh dengan sepupu aku, tak ke naya??



Akhirnya, tahu jugak tarikh konvo aku pada 26 April, sesi petang...selamat...jadi aku punya rancangan, ambil cuti terus dari 23 sampai 27 April...

Apa pun...aku tak sabar nak konvo...mungkin ni konvokesyen aku yang terakhir memandangkan aku rasa aku takkan sambung ke peringkat Master...hehehe...



Nanti aku tulis special entry untuk konvokesyen aku ye...hehehe....

1 ulasan:

Izzati Suhaide berkata...

selamat berkonvo fir...bestnyeee konvo..teringat pulak kite dulu..hehe

Jom Usharrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...